قاچاق تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی از چین

اگر گلکسی سامسونگ را به طرفین نگه دارید، به SmartView SmartThings متصل می شود و به طور خودکار جفت می شود، بنابراین می توانید صفحه نمایش Samsung Galaxy را آینه کنید.

می توان از آن در Samsung Galaxy با عملکرد NFC استفاده کرد و این مزیت را دارد که می تواند مستقیماً بدون کابل HDMI متصل شود.

یک ویژگی خوب اگر استفاده از آن ناخوشایند باشد بی فایده است.

جدیدترین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی هوشمند نه تنها به طور خودکار ست تاپ باکس را تشخیص می دهد، بلکه کنترل دستگاه های جانبی با یک کنترل از راه دور تلویزیون نیز راحت است.

از طریق فناوری تشخیص صدا که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، می توانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید یا اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت با یک کلمه بیابید.

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارید، باید کنترل از راه دور را مستقیماً در فروشگاه کار کنید و بررسی کنید که آیا با تشخیص صدا کار می کند یا خیر.

تلویزیون

اخیراً با توجه به اینکه اینترنت اشیا (IoT) توجهات را به خود جلب کرده است، ارتباط با دستگاه های مختلف در خانه و همچنین تلویزیون و تلفن های هوشمند اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

چقدر متفاوت خواهد بود اگر بتوانید عکس ها و فیلم ها را از گوشی هوشمند خود روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید؟ به این فکر کنید که چقدر راحت خواهد بود اگر بتوانید یک فیلم را در راه خانه از محل کار تماشا کنید و به محض رسیدن به خانه به تماشای آن از تلویزیون ادامه دهید.

برای لذت بردن کامل از این راحتی، باید محصولی را انتخاب کنید که به طور یکپارچه با چندین دستگاه جانبی متصل شود.

در مورد چیپست کریستالی، این تراشه ای است که در تاریخ تلویزیون سامسونگ اهمیت زیادی دارد.

این چیپست ویدیویی مورد استفاده در تلویزیون بوردو و سامسونگ PAVV است که سامسونگ را به تولید کننده شماره 1 تلویزیون امروز تبدیل کرد.

این چیپست است که کیفیت تصویر و نرخ فریم را به ترتیب HD[2] و 240 هرتز در آن زمان افزایش داد. آنها به تلویزیون منتقل شدند.

انتخاب نام این چیپست که عملکرد آن با توجه به زمان های تغییر ارتقا یافته است، زیرا نام محصول را می توان به عنوان تعهدی برای نشان دادن صفحه نمایش با کیفیت مطمئن به عنوان رتبه اول دنیا تعبیر کرد.