کفش کالج اکو که با تغییر دما تغییر رنگ می دهد

به اصطلاح کفش کالج اکو چیزی نیست جز مدل معروف پنی لوفر یا مدل کلاسیک موکاسین.

این کفش‌ها را به‌خاطر منشأ موکاسین، کفش‌های کالج می‌نامند، کفشی که توسط دانشجویان آمریکایی که شروع به استفاده از آن به عنوان کفش پاسپارتو کردند، شناخته شد.

دقیقاً از عادت دانش‌آموزان به قرار دادن یک پنی در قسمت رویه کفش است که نام پنی لوفر هنوز هم امروزه استفاده می‌شود.

کفش‌های کالج مردانه کفش‌های مدرن و همه‌کاره‌ای هستند که امروزه به عنوان کفش‌های مردانه کلاسیک مانند بند بند در نظر گرفته می‌شوند و هرگز از مد نمی‌افتند.

مجموعه Belfiore کفش‌های راحتی کالج را ارائه می‌کند که می‌توانند نیازهای جنتلمن مدرن را برآورده کنند: از مدل‌های چرمی صاف گرفته تا مدل‌های چرم بافته شده تا کفش‌های جیر ، بلفیور کفش‌های راحتی کالج را با منگوله‌ها و حاشیه‌ها بدون فراموش کردن مدل‌های کلاسیک مانند موکاسین معمولی ارائه می‌دهد.

کفش

مدل‌های کفش کالج زنانه مانند موکاسین کلاسیک زنانه از چرم صاف و مناسب برای ترکیب با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای و همچنین با دامن و مدل کفش منگوله دار زنانه، کفشی شیک و جذاب در عین حال طراحی شده برای مناسبت های رسمی: دفتر، مراسم، رویدادهای رسمی و همچنین برای اوقات فراغت بعد از کار.

بررسی مجدد کدهای مد سال های دبیرستان، شعار دو دوست بنیانگذار برند کالج آمریکایی است.

در یک میز بار، و با کمک برخی از دوستان، این دو خلاق ترند ژاکت به سبک دانشگاهی را دوباره راه اندازی کردند! سرمست موفقیت این تولد دوباره ظالمانه مد روز، سازندگان کالج آمریکایی متوقف نمی شوند.

پس از فتح بیست کشور و کسب جایگاه افتخاری در مجلات مد، کالج آمریکایی اولین سری از کفش های کتانی یونیسکس خود را ارائه می کند.

این برند با ارائه فرآیند چاپ همه جانبه روی کفش های کتانی چرمی خود، مد کفش های کتانی را متحول می کند! این مفهوم 100% شهری و هنری به لطف ظواهر بی چون و چرای با تجربه ترین کارخانه های ایتالیایی متولد شد.

کفش‌های کتانی کالج آمریکایی کاملاً دست ساز هستند و راحتی و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند.