پد بهداشتی لدورا که به عنوان کود گیاهی از آن استفاده می شود

استفاده از پد بهداشتی لدورا قابل شستشو یک روش برای حفاظت از محیط زیست و بدون زباله است، SHL همچنین یک راه حل صمیمی اقتصادی است زیرا طول عمر آن تقریباً 3 تا 5 سال است.

قابل شستشو و قابل استفاده مجدد، به گونه ای طراحی شده است که بسیار جذب کننده و ضد آب باشد.

به لطف مواد نرم و بدون مواد شیمیایی تایید شده، SHL به طور قابل توجهی خطر آلرژی، تحریک و خارش را محدود می کند و مانند محافظ ارگانیک صمیمی، بنابراین جایگزینی سازگارتر با محیط زیست و سالم‌تر برای دستمال‌های بهداشتی معمولی است.

مضرات نوار بهداشتی قابل شستشو

یکی از معایب این حفاظ بهداشتی قابل شستشو قیمت آن است به طور متوسط ​​برای هر واحد بین 5 تا 15 یورو نیاز دارد که نشان دهنده بودجه قابل توجهی است حتی اگر در نهایت در طول عمر SHL (تا 5 سال) مستهلک شود.

پد بهداشتی لدورا

برخلاف پدهای یکبار مصرف، SHL باید بعد از هر بار استفاده شسته شود.

چگونه نوار بهداشتی قابل شستشو خود را انتخاب کنیم؟

همانند حفاظ های یکبار مصرف، انتخاب محافظ بهداشتی قابل شستشو بیش از هر چیز به نوع جریان قاعدگی بستگی دارد. اندازه ها معادل پدهای یکبار مصرف هستند.

بنابراین 3 اندازه SHL وجود دارد:

به عنوان مثال، آستر شورت قابل شستشو، برای جریان نور، در شروع یا پایان دوره شما

حوله قابل شستشو برای جریان متوسط

پد قابل شستشو برای جریان های سنگین

انتخاب را می توان با توجه به مواد مختلف تشکیل دهنده SHL نیز انجام داد: پنبه، کنف، بامبو

برای تضمین کیفیت اکولوژیکی نوار بهداشتی قابل شستشو، مدل هایی را انتخاب کنید که حداقل دارای برچسب GOTS یا OEKO-TEX باشند.

این گواهینامه ها تضمین حفاظت بهداشتی ارگانیک است که به سلامت و محیط زیست و عاری از مواد مضر احترام می گذارد و همچنین مدل هایی را ترجیح دهید که جوهر آنها مطابق با مقررات REACH باشد.