ظروف ملامین خارجی اشتها کودکان را زیاد می کند

غذاها و نوشیدنی ها را می توان روی ظروف ملامین خارجی سرو کرد. ظروف پلاستیکی که مشخص نمی‌کنند قابل استفاده در مایکروویو هستند، نباید برای گرم کردن غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده شوند.

چگونه FDA تصمیم گرفت که چه سطحی از ملامین در غذا برای سلامتی خطری ندارد.

ارزیابی ایمنی و خطر، بر اساس بهترین داده های علمی موجود در آن زمان، خطری را که مواد خاص بر سلامت انسان دارند، تخمین می زند.

FDA این نوع ارزیابی را برای شناسایی خطر ناشی از ملامین و آنالوگ های آن در غذاها انجام داده است (Interim Safety and Risk Assessment of Melamine and Its Its in Food for Humans).

ارزیابی خطر توسط دانشمندان مرکز ایمنی غذا و تغذیه کاربردی FDA و مرکز دامپزشکی FDA انجام شد و شامل بررسی متون علمی در مورد سمیت ملامین بود.

مطالعات حیوانی نیز اطلاعات ارزشمندی را برای این کار ارائه کرد. ارزیابی توسط گروهی از کارشناسان که توسط یک پیمانکار مستقل شناسایی شده بودند مورد بررسی قرار گرفت.

ظروف

اگر ملامین غذای آلوده به آن بخورد یا بنوشد چه مشکلاتی می تواند ایجاد کند.

محصولات با آلودگی ملامینه بالاتر از سطوح ذکر شده در ارزیابی خطر FDA ممکن است افراد را در معرض خطر بیماری هایی مانند سنگ کلیه و نارسایی کلیه و مرگ قرار دهند.

علائم مسمومیت ملامین ممکن است شامل تحریک پذیری، وجود خون در ادرار، ادرار کم یا بدون ادرار، علائم عفونت کلیه و/یا فشار خون بالا باشد.

پلاستیک ایمن برای غذا: FDA ملامین را به عنوان پلاستیک ایمن برای سرو غذا تایید می کند.مقرون به صرفه: ظروف ملامینه یک جایگزین اقتصادی برای چینی هستند.

سایر مواد را تقلید می کند: ملامین سبک وزن را می توان به گونه ای به پایان رساند که شبیه ظروف سنگی، چینی یا چوب واقعی باشد.

در هزینه های تعویض صرفه جویی کنید: ملامین به سختی شکسته می شود، تراشه یا خراشیده می شود.