ساعت guess زنانه در دست همسر رونالدو همه را متحیر کرد

اولین ساعت guess زنانه مچی در سال 1571 ظاهر شد و پس از آن فقط برای زنان بود.

اینها محصولات ظریفی بودند که با سنگهای قیمتی منبت کاری شده بودند. زنان آنها را نه برای خواندن زمان، بلکه به عنوان یک اکسسوری زیبا می پوشیدند.

اولین ساعت های مچی در بین مردان با استقبال زیادی مواجه نشدند. آنها تا جنگ جهانی اول به استفاده از ساعت های جیبی ادامه دادند.

سربازان قاب ساعت های جیبی را با سیم یا طناب روی یونیفرم خود به مچ دست خود می بستند. بنابراین می‌توان در هر شرایطی زمان را بدون از دست دادن دقایق باارزش برای تهیه یک ساعت جیبی پی برد.

این عادت پس از جنگ باقی ماند، سربازان و افسران سابق شروع به استفاده از ساعت در زندگی روزمره کردند.

چنین ویژگی های تاریخی تا حدی بر این واقعیت تأثیر می گذارد که اکنون نمایندگان هر جنسیت رویکرد متفاوتی در انتخاب ساعت های مچی دارند.

ساعت

زنان اغلب آنها را به عنوان یک لوازم جانبی زیبا می خرند که می تواند بر تصویر تأکید کند. مردان به دلایل عملی بیشتر انتخاب می کنند – برای خواندن زمان و سایر شاخص ها، برای نمایش وضعیت.

از بسیاری جهات، این امر ظاهر و عملکرد لوازم جانبی را تعیین می کند. معمولا ساعت‌های مردانه سخت‌گیرانه‌تر، حجیم‌تر و با طیف وسیعی از عملکردها هستند.

ساعت‌های زنانه سایز کوچک‌تر، با قاب ظریف‌تر، بدون پنجره‌های اضافی، با بند‌های زیبا در رنگ‌های مختلف یا روی دستبند هستند.

ساعت‌های مردانه اغلب دارای طرح کلی خشن هستند. آنها می توانند با یک تاج بزرگ، یک قاب پهن یا فلوت دار، یک قاب حجیم باشند.

در مدل‌های زنانه، تاج کوچک، قاب باریک، بدون بریدگی‌ها یا جزئیات اضافی، و قاب‌های قاب به‌کلی ساده هستند یا وجود ندارند.

تفاوت در طراحی به وضوح در نمونه مردانه Michael Kors MK8569 و زنانه Michael Kors MK6174 قابل مشاهده است. آنها از نظر شکل مشابه هستند، اما تفاوت قابل توجهی در جزئیات وجود دارد.

ساعت زنانه – با لبه های قاب نازک دراز و ساده، دکمه های اضافی در کناره نرم تر از مدل برای جنس مخالف به نظر می رسند. هیچ علامتی روی قاب وجود ندارد، دیگر رنگ آن با قاب و دستبند فرق نمی کند.