روش هایی برای شستن دستکش ایمنی تانگ وانگ که باید بدانید

شرایط آب و هوایی شدید، مجموعه ای از خطرات بالقوه را معرفی می کند که می تواند منجر به آسیب دست شود.

کارگرانی که از دستکش ایمنی تانگ وانگ در محیط‌های سرد استفاده می‌کنند ممکن است از بی‌حسی، از دست دادن چنگال و احساس و سایر مسائل مربوط به سرما، از جمله سرمازدگی رنج ببرند.

تغییرات شدید دما حتی می تواند در کارخانه ها و انبارها وجود داشته باشد، زمانی که کارگران در نزدیکی کوره ها، آب گرم یا انبارهای سرد هستند.

اگر قرار است از دستکش ایمنی در شرایط آب و هوایی شدید استفاده شود، مطمئن شوید که دستکش ایمنی انتخاب شده برای چنین محیط هایی طراحی شده است.

برای به حداکثر رساندن ایمنی، اثربخشی و طول عمر دستکش های ایمنی، مراقبت، تمیز کردن و نگهداری مناسب بسیار مهم است.

دستکش های ایمنی مختلف نیاز به مراقبت خاصی دارند و بهترین منبع شما برای نگهداری صحیح از دستکش ایمنی دستورالعمل های مراقبتی سازنده است.

دستکش

هم کارفرمایان و هم کارمندان باید به طور مرتب دستکش های ایمنی را از نظر سایش و پارگی بررسی کنند.

دستکش های ایمنی بریده، پاره، سوراخ، فرسوده یا آسیب دیده باید دور انداخته شوند و بلافاصله تعویض شوند.

محیط‌های صنعتی، دست‌ها ابزار ضروری هستند—بیشتر ما از آن‌ها برای انجام کارهای خود، کار با ماشین‌آلات و دریافت چک استفاده می‌کنیم.

دستکش‌های ایمنی از دست‌های شما در برابر سایش و آسیب محافظت می‌کنند و می‌توانند به حداقل رساندن آسیب در صورت تصادفات در محل کار کمک کنند.

در گذشته دستکش های ایمنی دست و پا چلفتی، حجیم و مهارت محدودی داشتند. این دستکش های ایمنی به گونه ای طراحی شده اند که کار با آن ها را آسان، طبیعی و کارآمدتر کنند.

دستکش ها برای مقابله با شرایط مختلف مانند سرما یا گرمای شدید ساخته شده اند و دستکش های ایمنی صفحه لمسی انجام حرکات دقیق روی دستگاه صفحه لمسی را آسان می کنند.

اگر شغل شما به مهارت و انعطاف پذیری بستگی دارد، این دستکش ها برای شما مناسب هستند.