ترشی آلبالو زخم معده را بر طرف می کند

آلوهای رسیده را با نمک ترشی می‌کنند،در آفتاب خشک می‌کنند و برای چند ماه نگهداری می‌شوند ترشی آلبالو بوجود می اید.

تا طعم و مزه پیدا کنند در ابتدا، آلوهای نگهداری شده در واقع زرد هستند، نه قرمز آشنا که معمولا Umeboshi می بینید.

برگ‌های پریلا قرمز (شیسو) را همراه با آلو ترشی می‌کنند تا رنگ قرمز خوبی به آن ببخشد. مزه شور و ترش دارد و با برنج خیلی خوب می آید.

Umeboshi کاربردهای زیادی دارد و نقش های زیادی را ایفا می کند. می توان آن را به طور کامل (با یا بدون گودال) برای قرار دادن در گلوله برنج Onigiri به عنوان فیل استفاده کرد.

ترشی

هینومارو بنتو (بنتو با پرچم ژاپن) فقط برنج سفید در جعبه بنتو است که یک Umeboshi در وسط برنج قرار داده شده است. شوری حتی یک Umeboshi می تواند تا خوردن یک کاسه کامل برنج بدون هیچ غذای دیگری بسیار زیاد باشد.

همچنین گفته می‌شود که Umeboshi باکتری‌ها را سرکوب می‌کند و اغلب در نهارهای بنتو باکس استفاده می‌شود که ممکن است برای چند ساعت در دمای اتاق نگهداری شود.

Umeboshi طعم آلو با طراوت دارد و در فرنی اوکایو زمانی که احساس خوبی ندارید خوب است. همچنین می توان آن را خرد کرد و برای طعم دادن به سس ها یا غذاهای دیگر اضافه کرد.

ک ماده بسیار منعطف و بخشی اساسی از غذاهای ژاپنی اس umeboshi درست کنید! آنها عمق، رنگ و طعم غنی را تقریباً به هر چیزی می آورند! دستور العمل umeboshi گام به گام اضافه شده است.

طعم تند، شور، غلیظ با شیرینی لطیف، umeboshi فوق العاده سالم و همه کاره است. این یکی از مواد ضروری غذاهای ژاپنی است. جای تعجب نیست که مردم کمی در مورد آن دیوانه می شوند!

اگر هنوز ترشی آلو ژاپنی را امتحان نکرده‌اید یا در مورد آن‌ها شنیده‌اید، بسیار لذت‌بخش هستید. Umeboshi این روزها فراتر از ژاپن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

آنها افزودنی عالی برای کاسه برنج، سالاد، به عنوان یک پیش غذا با سایر ترشی ها، و یک همراهی ایده آل به عنوان یک غذای جانبی برای بسیاری دیگر هستند. این آلو ترش یکی از پرمصرف‌ترین مواد مصرفی روزمره در ژاپن است.