بازار فروش رنگ های ترافیکی/فروش عمده آن در مشهد

عمده کاربرد رنگ های ترافیکی در خط کشی خیابان های درون شهری و برون شهری و همچنین ایجاد علائم و راهنمایی های مسیر در کف خیابان ها دانست.بیشترین بازار فروش رنگ ساختمانی پارس خرید آن توسط پیمانکاران، نهادهای دولتی مثل ادراره راه و شهرسازی و…هستند. که برای خط کشی خیابان ها و زیباسازی شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی چیست؟

حتما تا به حال به خط کشی خیابان ها، رنگ جداول، علائم و نوشته های کف خیابان ها توجه کرده اید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که نوع رنگ استفاده شده در این معابر از چه نوعی می باشد؟ آیا با رنگ های که ما بطور معمول با آن ها آشنایی داریم و بیشتر در رنگ آمیزی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند یکسان است؟؟؟
در ادامه مطلب ضمن آشنایی بیشتر با رنگ های ترافیکی و بازار فروش رنگ های ترافیکی به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

رنگ هایی که در خط کشی و علائم راهنمایی کف خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد تحت عنوان رنگ های ترافیکی شناخته می شوند. بنابراین با رنگ های معمولی که در رنگ آمیزی ساختمان کاربرد دارد متفاوت است برا اینکه خیابان ها بسیار در معرض عبور و مرور وسائل نقلیه و عوامل فرسایشی متعدد قرار دارد بنابراین رنگ های ترافیکی با فرمول ویژه ای تولیده شده تا در برابر عوامل فرسایشی از مقاومت بالاتر و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.
رنگ های ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، کلروکائوچو، ترمو پلاست و وینیلی می باشد این نوع رنگ بیشتر برای سطوح آسفالت و سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
بیشترین کاربرد این نوع رنگ ها در رنگ آمیزی جداول، خط کشی خیابان ها و جاده ها، ایجاد علائم و نوشته های راهنمایی در کف خیابان ها، استخرها و سایر سطوح سیمانی و بتنی می باشد. از جمله نقاط قوت این نوع رنگ می توان به دوام ،چسبندگی،مقاومت فرسایشی بالا و همچنین مقاوت بسیار عالی در برابر عوامل مختلف جوی اشاره کرد. از مزیت هایی دیگر رنگ اکریلیک ترافیکی که در خط کشی جاده ها هم بسیار حائز اهمیت است خشک شدن سریع آن است.

خرید رنگ ترافیکی

بهترین برند رنگ های ترافیکی در کشور

رنگ های ترافیکی توسط تولید کننده های متعددی در داخل و خارج از کشور تولید می شود که از جمله معروف ترین برند های رنگ ترافیکی داخلی می توان به تولیده کننده های زیر اشاره کرد:

  • رنگ ترافیکی اکسیرپرگاس
  • رنگ ترافیکی الوان
  • رنگ ترافیکی ماندگار
  • رنگ ترافیکی روناس
  • رنگ ترافیکی ریف
  • رنگ ترافیکی لوتوس
  • رنگ ترافیکی افروز
  • رنگ ترافیکی بینالود
  • رنگ ترافیکی پامچال
  • و…

بهترین برند رنگ ترافیکی

مرکز خرید انواع رنگ های ترافیکی سرد و گرم

در این مطلب ابتدا به توضیح و معرفی انواع رنگ های ترافیکی می پردازیم.
رنگ های ترافیکی کاربرد های فروانی دارد که با توجه به هدف و شرایط، مورد استفاده قرار می گیرند.رنگ های ترافیکی به سه دسته تقسیم می شوند.

  1. رنگ های ترافیکی سرد
  2. رنگ های ترافیکی گرم
  3. رنگ های ترافیکی چند جزئی

رنگ های ترافیکی سرد

منظور از رنگ ترافیکی سرد این است که برای اختلاط اجزای رنگ و استفاده از آن بر روی سطح نیاز به دما بالا نیست.
رنگ های ترافیکی سرد برای خط کشی خیابان های درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رنگ در انواع مختلف زیر تولید می شود.

  • رنگ ترافیکی بر پایه ی رزین های کلروکائوچو
  • رنگ های ترافیکی بر پایه ی رزین های اکریلیک و ترموپلاستیک
  • رنگ های ترافیکی پلی یورتان دو جزئی
  • رنگ های اترافیکی اپوکسی دوجزئی
  • رنگ های ترافیکی اکریلیکی دوجزئی

رنگ های  ترافیکی گرم

در رنگ ترافیکی گرم برای اختلاط و تشکیل فیلم رنگ بر روی سطح آسفالت ابتدا باید دمای آن را تا حد مشخصی که بر روی بسته بندی محصول درج شده بالا برد.
رنگ گرم به دلیل خاصیت خشک شدن سریع آن برای استفاده در محل های پر تردد نظیر بزرگراه ها و اتوبان ها بسیار مناسب است.در واقع تفاوت عمده ی میان رنگ گرم و سرد در نحوه ی اجرای آنهاست و از هر دوی آنها برای خط کشی خیابان ها استفاده می شود.
از جمله رنگ های ترافیکی گرم می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • رنگ ترافیکی هیدروکربنی گرم
  • رنگترافیکی آلکیدی گرم
  • رنگ ترافیکی اپوکسی گرم

رنگ های ترافیکی چند جزئی

رنگ ترافیکی چند جزئی بر اثر یک واکنش گرما زا و اخطلاط چند ماده با هم ساخته می شود. این رنگ بر پایه ی رزین های اکریلیک ترموست بوده و به وسیله ی هاردنر های پراکساید پخت می گردد. در هنگام اختلاط اجزاء در زمان اعمال بر روی سطح موزد نظر(آسفالت یا بتن) به دلیل واکنش شیمایی دما افزایش می یابد.
از رنگ ترافیکی چند جزئی به دلیل چسبندگی و مقاومت سایشی بالایی که دارند معمولا برای خطوط عابر پیاده مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش رنگ های ترافیکی

قیمت عمده رنگ های ترافیکی

قیمت ها با توجه به بازار فروش رنگ های ترافیکی،برند و کیفیت آن ها متفاوت است. در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت بازار و بخصوص قیمت تمام شده ی مواد اولیه برای تولید کنندگان به دلیل وارد کردن مواد اولیه از دیگر کشور ها نمی توان به طور مقطوع و ثابت قیمت را مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت های به روز انواع رنگ های صنعتی و ترافیکی کافیست تا با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

فروش رنگ های ترافیکی

بازار فروش رنگ های ترافیکی

برای تهیه ی انواع رنگ می توانید به بزرگترین بازار فروش رنگ های ترافیکی و صنعتی می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما ضمن ارائه به روزترین قیمت های انواع رنگ به شما را در انتخاب رنگ با کیفیت و قیمت مناسب مشاوره دهند.

خرید و فروش رنگ ترافیکی