کفش ایمنی استوک میخچه پا را درمان می کند

همیشه کفش ایمنی استوک از نظر تاریخی به هر کفشی گفته می شود که با پنجه ایمنی ساخته شده باشد در ابتدا، اینها از فولاد ساخته شده بودند و به آن “پنجه های فولادی” می گفتند.

اما اکنون، کفش های ایمنی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، مواد کامپوزیت و پنجه های ایمنی فیبر کربن (جدید) داریم. این کفش‌های ایمنی در ابتدا فقط برای محافظت از انگشتان پا ساخته شدند .

و مطابق با استانداردهای ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) آزمایش شدند، اما سپس استانداردهای کفش ایمنی به ASTM (استانداردهای آمریکایی برای تست و مواد) منتقل شدند.

در طول سال‌ها، کفش‌های ایمنی به چندین کفش بسیار تخصصی تبدیل شده‌اند  از آنها خواسته می‌شود بسیار بیشتر از محافظت از انگشتان پای کارگران انجام دهند.

کفش

محافظ‌های متاتارسال وجود دارد که از استخوان‌های متاتارس در پا محافظت می‌کند، خطر الکتریکی برای محافظت از کارگران در برابر شوک الکتریکی، اتلاف استاتیکی که تجمع بار الکتریسیته ساکن در کارگران را کاهش می‌دهد.

رسانایی که بار استاتیک را در محیط‌های انفجاری کاهش می‌دهد، مقاوم در برابر سوراخ شدن جلوگیری از سوراخ شدن کفی، مقاوم در برابر حرارت که از پاها در برابر محیط های گرم محافظت می کند.

و مقاوم در برابر لغزش که خطرات لغزش را کاهش می دهد.

اصطلاح مشابهی نیز وجود دارد، “کفش ایمن” که برای توصیف کفش هایی که برای نیازهای ایمنی خاص ساخته شده اند استفاده می شود که دارای پنجه ایمنی نیستند.

از جمله این کفش‌ها می‌توان به کفش‌های «پنجه نرم» مقاوم در برابر لغزش و استاتیک پراکنده اشاره کرد.

کفش ایمنی نوعی کفش است که برای محافظت از پاهای شما در برابر خطرات احتمالی طراحی شده است. آنها معمولاً یک کلاهک فولادی برای انگشتان پا دارند که به محافظت از انگشتان پا در برابر له شدن یا آسیب دیدگی کمک می کند.

کفش های ایمنی همچنین می توانند از پا در برابر خطرات دیگر مانند اجسام تیز یا مواد شیمیایی محافظت کنند.

کارگرانی که زمان زیادی را در حال ایستادن و راه رفتن روی سطوح سخت می گذرانند باید کفش ایمنی بپوشند. کلاهک محافظ پنجه از آسیب دیدگی پا در اثر افتادن ابزارهای سنگین یا تجهیزات ساختمانی روی پاها جلوگیری می کند.

این کفش ها همچنین از کارگر در برابر زخم های سوراخ شده و سایر آسیب های ناشی از اجسام تیز محافظت می کند.

کفش‌های ایمنی علاوه بر محافظت از کارگر در برابر آسیب در محل کار، با ارائه ویژگی‌هایی مانند جذب ضربه و بالش در مناطقی مانند پاشنه و گوی پا، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کنند.

با این حال، آنها باید به اندازه کافی راحت باشند تا به شما امکان حرکت آزادانه و بدون ایجاد خستگی یا درد را بدهند.