لامپ کم مصرف شمعی لوستر جان بچه ایی را نجات داد

همیشه لامپ کم مصرف شمعی لوستر برای زینت دادن به لوستر ها استفاده می شود.

ادیسون تمام این رشته های مختلف را امتحان می کند تا زمانی که به رشته ای برسد که ساعت ها می درخشد. اما این لحظه لامپ اورکا، به تنهایی برای رساندن شما به دنیای نور ارزان کافی نیست.

ادیسون به چیز دیگری نیاز داشت. او به پول نیاز داشت  پول زیادی چون نمی توان بدون برق یک لامپ روشن کرد. او نیاز به ساخت نیروگاه داشت.

گلدشتاین: و این لحظه تاریخی در سال 1882 وجود دارد. آنها در آستانه پرتاب یک کلید برای روشن کردن نیروگاه و روشن کردن بخشی از شهر نیویورک هستند. وقتی ادیسون را روشن می کنند کجاست؟

باارزش ترین اختراع پس از آتش سوزی ساخت بشر چیست؟ لامپ برق ، البته! این پیشرفت چشمگیر بر انقلاب صنعتی تأثیر گذاشت و باعث شد .

ساعات کاری طولانی‌تر، شرایط سفر در عصر امن‌تر و نظم اجتماعی پس از تاریکی هوا وجود داشته باشد.

لامپ

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد لامپ ها هستیداین راهنمای دقیق برای شما مناسب است. از تاریخچه داستانی آنها گرفته تا بهترین انواع لامپ ها برای استفاده در موقعیت های مختلف، ما به تمام سوالات مرتبط با لامپ و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد.

حتی ممکن است نکات مفیدی را یاد بگیرید که دوست داشتید قبل از امروز می دانستید.

اگرچه در تاریخ به ما آموزش داده شده است که توماس ادیسون لامپ را در سال 1879 اختراع کرد ، حقیقت این است که این اختراع یک فرآیند پیچیده بود که مخترعان زیادی در سراسر جهان برای حدود 150 سال درگیر آن بودند.

چراغ برق اولیه سپس در سال 1802 توسط سر همفری دیوی انگلیسی ساخته شد،اولین منابع نور مصنوعی به سال 1700 برمی گردد.

اگرچه نور دیوی هنوز برای استفاده تجاری کاربردی نبود، اما چیزی را آغاز کرد که زندگی را تغییر داد. در اینجا ما به چند مورد دیگر از نام ها و رویدادهای برجسته ای که منجر به شهرت ادیسون شد، خواهیم پرداخت.