دستبند چرم حروف آرتروز گردن را درمان می کند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک مرد ممکن است دستبند چرم حروف بپوشد اما وقتی او این کار را می کند واقعاً به چه معناست؟ در اینجا برخی از رایج ترین معانی پشت پوشیدن این نوع لوازم جانبی آورده شده است.

در برخی جوامع، مردان باید از قوانین و نقش هایی پیروی کنند که خانواده، دوستان یا جامعه از آنها انتظار دارند. به عنوان مثال، اگر پدر مردی تصمیم بگیرد که هنرمند شود، ممکن است برای انجام همین کار تحت فشار باشد.

با پوشیدن دستبندهای چرمی در چنین مواقعی، پسرها به سادگی سعی می کنند نقشی را که از آنها انتظار می رود ایفا کنند.

در برخی فرهنگ ها، پوشیدن دستبندهای چرمی می تواند نشانه ای از همجنس گرایی یک مرد باشد. این باور به ویژه در بخش‌های ماچوی آمریکای لاتین و اروپا رایج است، جایی که دستبندهای چرمی به‌عنوان «چیزی همجنس‌گرا» شناخته می‌شوند.

دستبند

این برعکس زمانی است که پسرها دستبندهای چرمی می پوشند زیرا می خواهند مردم فکر کنند که آنها همجنس گرا هستند. در برخی جوامع، مردان گزینه همجنس گرایی را ندارند زیرا این امر شرم آور است.

به این ترتیب، پوشیدن دستبندهای چرمی راهی است که به مردم اجازه می‌دهد بدون اینکه بیرون بیایند و مستقیماً آن را بیان کنند، بدانند که راست هستند.

این به این دلیل است که اکثر پسرها راست دست هستند و این منطقی است که با ارزش ترین دست آنها همیشه در دسترس باشد. برخی از مردانی که مچ‌های باریکی دارند حتی به جای آن دستبندهای چرمی خود را روی مچ دست راست خود می‌بندند.

این دستبند چرمی از macoking یک اکسسوری عالی برای همه مردانی است که ظاهر اقلام پانک را دوست دارند. نکته جالب در مورد این محصول این است که دارای میخ های فلزی است که به آن ظاهری منحصر به فرد می دهد.

علاوه بر این، شما می توانید از بین گزینه های رنگ مشکی یا نقره ای انتخاب کنید که آن را برای اکثر لباس ها مناسب می کند.

این دستبند چرمی بسیار جذاب VASSAGO برای مردان بت پرست که می خواهند هنگام بیرون رفتن شیک به نظر برسند مناسب است.

نکته جالب در مورد این آیتم این است که دارای یک تعویذ فلزی است که حس عالی معنویت را به آن اضافه می کند. این مورد همچنین در سه اندازه مختلف ارائه می شود که احتمالاً یکی از آنها اندازه مناسب شما خواهد بود.

این دستبند چرمی از چرم روستایی یک گزینه فوق العاده برای مردان مسیحی است که می خواهند شیک به نظر برسند بدون اینکه خیلی زرق و برق دار باشند.

نکته جالب در مورد این محصول این است که دارای یک صلیب چرمی دوخته شده با دست است که روی مچ دست باورنکردنی به نظر می رسد.

علاوه بر این، شما می توانید از بین گزینه های رنگ مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید تا بتوانید آنها را با اکثر لباس ها بپوشید.