با گردنبند طبی نرم در اتاقتان تاب درست کنید

گردنبند طبی نرم و سفت بخشی از تجهیزات ارتوپدی و تجهیزات پزشکی هستند که معمولا یقه های گردنی برای تسکین درد گردن و استراحت دادن به عضلات به منظور کاهش تنش در ستون فقرات گردنی استفاده می شود و از گردن حمایت می کند و به ما اجازه می دهد سر خود را در همه جهات حرکت دهیم بنابراین اغلب اوقات گردن مورد نظر است.

یقه های گردن برای چه مواردی استفاده می شود؟

یقه گردن که به آن بریس گردن نیز گفته می شود، عضلات و مفاصل گردن را تسکین داده و به آنها استراحت می دهد بنابراین، یقه گردنی کلاسیک (C1 یا C2)، یا بریس گردن، به عضلات گردن این امکان را می‌دهد که آزاد شده و آرام شوند.

بسته به شدت علائم یا آسیب شناسی، یقه گردن متفاوت خواهد بود و در صورت تب همراه با سفتی گردن، مهم است که در اسرع وقت با یک متخصص بهداشت مشورت کنید.

یقه های گردنی مارک های مختلفی مانند Thuasne، Donjoy، Gibaud، Orliman وجود دارد و یقه های گردنی برای دردهای مختلف در ستون فقرات گردنی مفید خواهند بود.

گردنبند طبی نرم

برای دردهای مختلف، یقه های گردنی مختلف نشان داده می شود. به عنوان مثال، در مورد تورتیکولی، یقه گردنی فوم C1 مناسب ترین خواهد بود.

یقه گردن نباید به مدت طولانی پوشیده شود تا در خطر ضعیف شدن عضلات گردن باشد. مدت زمان بسته به آسیب شناسی متفاوت خواهد بود.

یقه های گردنی C1

یقه گردنی C1 انعطاف پذیرترین یقه است. یقه گردن فوم است و چگالی فوم به منظور حمایت ایده آل از ستون فقرات گردنی بهینه شده است.

یقه گردنی C1 در موارد تورتیکولی خفیف نشان داده می شود. شکل آناتومیک آن در سطح چانه امکان پشتیبانی ایده آل از این و بی حرکتی بهتر را فراهم می کند.