اولین هودی شلوار دخترانه مربوط به دوره قاجار پیدا شد

آیا لباس راحت‌تر، اسپرت‌تر و شیک‌تر از سویشرت سراغ دارید؟

سویشرت های زنانه و هودی شلوار دخترانه جایگزین پلیورهای کلاسیک هستند و در سراسر جهان توسط دختران و خانم ها در هر سنی انتخاب می شوند.

گرمکن های راحت، نرم و راحت به شما کمک می کنند در هر شرایطی احساس راحتی کنید.

با کاپوت، با زیپ، با طرح‌ها و نقوش خاص: ببینید کدام سویشرت به استایل شما نزدیک‌تر است و ترکیب مناسبی از سبک غیررسمی و راحتی اسپرت را به ظاهرتان ببخشید.

سوئیشرت های زنانه برای پوشیدن نه تنها با کت و شلوار بلکه با یک شلوار جین نیز ایده آل هستند.

آنها به خصوص توسط بسیار جوان دوست دارند! طراحان از سرتاسر جهان برای ایجاد پیراهن های خلاقانه و همیشه مد روز تلاش می کنند که به شما کمک می کند استایل خود را به بهترین شکل بیان کنید.

هودی

با پوشیدن یک سویشرت راحت و رنگارنگ برای لذت بردن از یک لحظه استراحت خوب آماده شوید! نماد لباس ورزشی، حتی شیک ترین خانم ها حداقل یکی را در کمد لباس خود دارند.

در Zalando، سویشرت‌های زنانه برای همه سلیقه‌ها و برای همه سنین پیدا می‌کنید: بهترین مارک‌های ورزشی، مانند آدیداس، سویشرت‌های رنگارنگ و جذاب زنانه ایجاد می‌کنند.

اما مارک‌های غیررسمی و کلاسیک‌تر، مانند Esprit ، کمتر نیستند! کل مجموعه سویشرت های زنانه را در Zalando.it کشف کنید! سویشرت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را از خانه خود سفارش دهید، تنها با چند کلیک ساده! از خرید آنلاین در Zalando.it لذت ببرید.

مدل های سویشرت دخترانه که از جمله لباس هایی هستند که اخیرا پرطرفدار شده اند، می توانند به راحتی با لباس های مختلف استفاده شوند.

گزینه‌هایی که با کت‌ها، کت‌ها یا کت‌ها ظاهری هماهنگ ایجاد می‌کنند برای گروه‌های سنی مختلف جذاب هستند.

گزینه های ژاکت 13 ساله با مدل های تک رنگ و همچنین طرح های خود با چاپ برجسته هستند.

این مدل‌ها را می‌توان روی پیراهن‌ها پوشید و همچنین به شما امکان می‌دهد با لباس‌های سالوپت و کت و شلوار ترکیب‌های شیک بسازید.